Garantni rok počinje da teče od datuma fakturisanja. Dužina garantnog roka zavisi od vrste proizvoda. Na svakom proizvodu je naznačena dužina trajanja garantnog perioda. Garancija se daje isključivo na tehničku ispravnost uređaja, a ne na njegovu očekivanu funkcionalnost.
Coral Computers d.o.o. se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom.
Da bi se ostvarilo pravo na garanciju neophodno je, uz neispravan artikal priložiti svu dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, neoštećenu ambalažu, originalni garantni list, i original ili kopiju računa kojim se potvrđuje kupovina. Potrebno je navesti i detaljan opis kvara kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenih servisera proizvođača.
Proizvodi koji se šalju na servis poštom ili paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovani u kartonsku ambalažu. Coral Computers d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambaže koji nastanu u toku transporta na ili sa adrese kupca.
Garancija ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. Pravo na garanciju kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja uređaja kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane proizvođača.
Coral Computers d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.
U slučaju da Coral computers d.o.o. dobije potvrdu da je proizvod koji je poslat na reklamaciju ispravan, biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku usluga.
Coral Computers d.o.o je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanjaKupac je dužan da popravljeni proizvod preuzme iz našeg servisa najkasnije 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da može preuzeti proizvod.
Garanciju nije moguće ostvariti u sledećim slučajevima:
VAŽNO:
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog prizvoda ustanovi da uređaj nije fizički oštećen i da je pakovanje kompletno. Naknadne reklamacije neće biti prihvaćene;
Kupac je dužan da sačuva originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i da je obavezno koristi pri slanju poštom/kurirskom službom;
Pre nego što se obratite za tehničku pomoć, molimo Vas da proverite da li su obezbeđeni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda;
Softver koji je isporučen uz računar ne potpada pod uslove garancije;
Coral Computers d.o.o. će svim svojim kapacitetima pokušati da što je moguće više skrati vreme trajanja servisa;
Coral Computers d.o.o. će, kada god je to moguće, dati zamenski uredjaj na korišćenje kupcu za vreme trajanja servisa proizvoda na reklamaciji;
Sve dodatne informacije vezane za servis i garanciju možete dobiti pozivajući naš servis
na 011/770-75-20 tokom radnog vremena i to:
Ponedeljak-četvrtak 8-16h
Petak 08-15h
Subota 09-13h
ili slanjem upita na e-mail: [email protected].
Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima.
Coral Computers d.o.o. ulaže maksimalne napore da svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacija, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su svi podaci na ovom sajtu u potpunosti ispravni.