Usluge iznajmljivanja štampača

Naš projektni tim će samo za Vas kreirati idealno rešenje
na osnovu Vaših potreba štampanja.

Šta je to Managed Print Service (MPS)?

Kao zvanični HP, Canon i Epson partner, zajedno sa ovlašćenim servisnim centrom za uređaje ovih proizvođača, pružamo mogućnost svojim klijentima da kontrolišu svoju štampu, korišćenjem MPS (Managed Print Services) usluga eksternog provajdera koji upravlja izlaznim dokumentima.

Osobine MPS-a:

  • Logistički i holistički koncept

  • Potpuna uporedivost, predvidivost i transparentnost troškova

  • Integrisana hardversko softverska rešenja

  • Efikasnost kancelarijskih procesa

  • Sigurnost

  • Upravljanje

  • Proaktivne usluge

  • Ušteda

  • Ekološki i zakonski odgovorna štampa

Zašto MPS:

  • Izrada projekta uključuje predlog hardvera, softvera i usluge, dokumentovanje i testiranje predloženih tehnologija kao i potvrdu o usklađenosti sa postojećom politikom štampe kao i, konačnu, procenu uštede. Pronalaženje rešenja za optimizaciju načina na koji Vaša kompanija, trenutno, funkcioniše u štampi.

  • Tokom celokupnog trajanja projekta, kroz kontinualan, proaktivni, nadzor celokupne flote uređaja, pripremićemo za vas analize kako bi Vam prikazali sve aspekte efikasnosti celokupnog sistema.

  • Sve aktivnosti vezane za instalaciju hardvera i softvera, kao i implementaciju usluge će biti raspoređene tako da uticaj na Vaše svakodnevno poslovanje bude minimalan.
    Novi uređaji i softver će biti instalirani, postojeći uređaji uključeni ili uklonjeni u skladu sa dogovorenim rasporedom radi što lakšeg prelaza sa stare na novu tehnologiju.

  • Naša usluga upravljanja projektom osigurava sprovođenje rešenja za optimizaciju štampe u skladu s dogovorenim parametrima, kako bi implementacija tekla bez problema i kako bi sveli na minimum smetnje u Vašem poslovanju tokom njenog sprovođenja, za šta je zadužen naš Projektni tim.

  • Kako bismo obezbedili besprekorno funkcionisanje rešenja konstantno ćemo sprovoditi održavanje i upravljanje svim elementima. Nadzor i servisi, preventivni i redovni, obezbediće ažurnosti i pouzdanost svih uređaja.

Glavni cilj MPS-a je da uređaji koje koristi klijent uvek budu dostupni za korišćenje i time održe kontinuitet u poslovanju.

Čekamo Vas!

Pošaljite upit

IZNAJMI ŠTAMPAČ

I ZABORAVI NA TONERE I SERVISIRANJE

Uspešno ste se prijavili na bilten

Došlo je do greške pri pokušaju slanja vašeg zahteva. Molim vas, pokušajte ponovo.